/* remove this */ Blogger Widgets /* remove this */

Sunday, October 10, 2010

Alpha Lipid : Why We Die So Young? [E/M]

Share it Please
Natural human life span is believed to be at least 120 years, yet most of us diet prematurely at age 60 – 80. Why? If we do not provide the body with what it needs to function properly, we cannot adequately fight off illness and disease. Inadequate immune function leaves us vulnerable to recurrent or degenerative conditions or those concentrated in the specific organs, like the lungs, heart or reproductive system. Eventually, cancer, heart disease, AIDS or some other disease takes over.

GOOD HEALTH SHOULD NOT BE THOUGHT OF AS THE ABSENSE OF DISEASE. We should avoid this negative disease-orientated thinking and concentrate on what we must to do to remain healthy. Health results from supplying what is essential to the body on a daily basis, while disease results from living without what the body needs.




Kehidupan normal manusia adalah dipercayai sekurang-kurangnya 120 tahun. Walau bagaimanapun, ramai yang meninggal dunia dalam usia 60 hingga 80 tahun. Kenapa? Jika badan tidak mendapat apa yang diperlukan untuk berfungsi dengan baik, maka badan tidak akan dapat untuk melawan penyakit. Fungsi imun badan yang tidak cukup akan menyebabkan badan terdedah kepada penyakit yang disebabkan usia atau terdedah kepada kerosakan/penyakit yang berkaitan dengan organ tertentu seperti paru-paru, hati dan system produktif. Akhirnya penyakit seperti kanser, hati, AIDS akan  menyerang badan kita.

KESIHATAN YANG BAIK TIDAK BERERTI TIADANYA PENYAKIT DALAM BADAN. Kita kena elakkan dari berfikir sedemikian dan kena berfikir bagaimana untuk kekal sihat seumur hidup. Kesihatan yang baik akan diperoleh bila keperluan badan kita dipenuhi. Penyakit akan datang jika badan kita tidak cukup keperluan untuk melawan penyakit (system imun lemah). 


Kekalkan cara hidup sihat dan minum lah Colostrum setiap hari. Alpha Lipid adalah colostrum dari New Zealand yang terbaik untuk anda dan keluarga anda.  Duit yang dilaburkan untuk mengelak dari penyakit adalah lebih bermakna dari ‘melaburkan’ duit untuk merawat. Terlalu berkira untuk kebaikan diri sendiri juga tidak mendatangkan faedah jangka panjang yang besar kepada diri. Kos rawatan meningkat setiap tahun. Adakah anda mampu untuk membiayainya?adakah anda boleh jamin penyakit itu sembuh 100 % dengan tiada kesan sampingan daripada rawatan yang diberikan? Bertindak sebelum terlambat.

No comments:

Post a Comment

Follow The Author

blog counter
blog counter