/* remove this */ Blogger Widgets /* remove this */

Saturday, February 6, 2010

Peluang Perniagaan : Modal Munasabah, Hasil Pendapatan Di Luar Jangkaan!

Share it Please

Perniagaan Alpha lipid lifeline & SD II adalah berasaskan network marketing yang dibawa dari New Zealand dan telah diluluskan oleh kerajaan Malaysia untuk beroperasi di Malaysia (New Image International Sdn Bhd). Syarikat ini beroperasi di North Tower, Midvalley, Kuala Lumpur. ia merupakan pejabat operasi untuk Asia Pasifik. Penjualan Alpha Lipid bermula dari September 2007.

NETWORK MARKETING ?? Sebelum anda berkata TIDAK, tiada ruginya jika anda membaca sedikit maklumat mengenai bisnes ini. ini PELUANG untuk ada, PELUANG untuk kita, PELUANG untuk kawan-kawan kita dan  PELUANG untuk ahli keluarga kita.

Ramai yang berpandangan sinis mengenai network marketing, tapi sebenarnya ia adalah salah satu peluang perniagaan yang cukup "murah" bagi sesiapa yang ingin mengubah hidup dan mendapat perdapatan tambahan. apa yang penting, bisnes yang dijalankan itu mengikut cara perniagaan yang betul dan sah di sisi undang-undang. 


Untuk membuka perniagaan sendiri, sudah pasti anda memerlukan modal yang besar dan risiko ditanggung sepenuhnya oleh anda sendiri. manakala, bisnes alpha lipid adalah berlandaskan platform yang sudah kukuh (establish) dan sudah mendapat pengiktifaran di peringkat dunia, termasuk beberapa Universiti di USA. (rujuk buku The New Professionals, by Charles W. King- professor of  marketing, University of Chicago).

Saya mengambil keputusan untuk menceburi bisnes ini selepas tertarik dengan produk yang dipasarkan, manfaat kepada manusia dan juga peluang perniagaan yang memang lumayan. Alpha Lipid Lifeline bukan calang-calang produk. Ia dihasilkan dengan kualiti yang tinggi dan sudah mendapat pensijilan HALAL dari New Zealand dan Malaysia. Produk berasaskan colostrum ini diproses dan ditinkan dengan kawalan ketat. Saya difahamkan bahawa tahap kualiti Alpha Lipid Lifeline adalah dijamin dengan insurance NZ $ 20 juta (RM 44 juta).


Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai plan perniagaan, teruskan membaca.jika MALAS, cukup setakat ini sahaja!

1 comment:

  1. hi.. if wanna be a member, to which number need to contact if wanna be a member. pls do mail me at ct_zarina92@yahoo.com ASAP. THANK U. =)

    ReplyDelete

Follow The Author

blog counter
blog counter